Cocalarul si vinul sfințit

Salutare si virtute!
Intors recent de pe Muntele Athos m-am gandit sa scriu o serie de povesti despre minunile intalnite acolo. Abia am teminat-o pe prima si mi-am zis sa ti-o trimit sa-mi spui parerea despre ea. Merita sa mai continui? Daca povestea iti place fa-o cunoscuta si prietenilor tai.
Cu simpatie,

Bruno Stefan

Pentru poveste e link mai jos; și poți s-o interpretezi oricum, dincolo de sfinți sau de munți e un efect: un paroxism născut în noi, din noi, care ne înghite pentru ca apoi să ne elibereze. Iar cu vinul se pot face multe legături proto-mitologice.

Cocalarul si vinul sfinţit – de Bruno Stefan.

Ce ziceai?

